Backstreet Boys

Igår var jag på en så sjukt underbar konsert med Backstreet Boys, finns inte ord som kan beskriva känslan av att vara där och höra alla gamla och nya låtar! Dem är så sjukt grymma! Kan inte fatta att de är ca 16år sedan jag hörde deras första skiva och jag blev totalt galen! Nu fick jag släppa ut all galenhet, alla gamla och nya låtar som dem spelade, alla minnen som kom upp, de var helt fantastiskt, helt MAGISKT! De var en helt galet lyckad kväll! Min röst mådde dock inte så bra imorse, men de är lugnt, man lever bara engång och man ska leva fullt ut!
Jag skulle lätt kunna gå på konserten igen!!

När denna låt kom, blev jag och Mikaela HELT galen! Men de är ju våran låt!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

"HELT galna" var väl ändå en underdrift! ;D Hahaha!

2009-12-07 @ 13:59:54
Postat av: Johan

Jag tankte forsatta flamea dig http://en.wikipedia.org/wiki/Flaming_(Internet)

16or sen du horde deras skiva ?? Du var alltso ~5or?

Sorry att jag ar so jobbigt, ar verkligen riktigt otroligt trott och kanner att jag moste fo ut lite aggressioner och vad ar en blogg till for om inte det?

2010-02-01 @ 22:56:43
URL: http://can0n.smugmug.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0