Peter Jöback

Igår efter jobbet så var mamma, pappa, min moster, en kompis till min moster och jag på Peter Jöbacks julkonsert på Globen. De var så sjukt bra och stämningsfullt! Han har en sån otrolig röst och en sån varm utstrålning. Han är grym helt enkelt! Så nu har julkänslan så sakta börjat infinna sig :)
Om ni inte har hört hans julskiva, "Jag kommer hem igen till jul" så lyssna på den!
Min mamma fyllde år igår, så idag var vi till min storebror Samuel för att fira henne lite. Åt en sjukt god prinsess tårta och en massa andra onyttigheter :) Min bror hjälpte mig även att få igång de mobila nätet, så Tack för de!
Imorgon är de jobb som gäller igen, hoppas de blir mycket! Har kommit underfund med att jag endast har ca1månad kvar att jobba, känns sjuuuukt konstigt!
Va har ni för er denna helg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0