Lördag

Nu har min sista lördag här hos familjen Pihlström kommit, det är väldigt sorgligt att tänka på det. I morse klev jag upp tidigt för Lee, Emma och jag skulle åka på flera olika Garage sales, det är typ som loppmarknad som folk har hemma hos sig själv. Vi var runt på flera olika men det var inte så stora. Vi åkte även förbi HyVee och köpte hem munkar, riktigt gott :) Efter att vi hade ätit våra munkar så åkte Lee och jag till Novinger för det var några även där och den första vi var på var en ganska stor så det var en massa saker att kolla på. Jag hittade en dataväska/väska som jag prutade ner till 5dollar vilket är ett sjukt bra pris tycker jag. Den andra ganska stora vi var på så hittade jag ett par Levis jeans för 1dollar alltså 7kr, hur galet är inte det! Har varit en riktigt rolig morgon. Man vet ju liksom inte vad man kommer att hitta.
Nu till nått helt annat. I torsdags kväll så hade Henrik ett program på skolan där barnen sjöng. Han var så duktig när de stod där på scenen och han har blivit så lång, bara sen jag kom hit har han vuxit en hel del känns det som. Henriks klass sjöng "You are my sunshine". Efter att programmet var så slut så åkte vi till DQ (Dairy Queen) och åt glass till efterrätt. Jag åt en carmel/brownie mjukglass, mums!
Henriks klass uppe på scen

Henrik

I torsdags hade Katja det lite kul med peanut butter. Hon tycker nämligen om att äta det direkt från burken med en sked och hon satt i barnens tv-rum och åt och när Lee kommer in så har Katja stoppat ner båda sina händer i burken så hon har det verkligen över hela händerna och det luktade peanut butter i hela huset typ. Så fr.o.m nu så är Katja peanut butter girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0