The show of Christmas

Helgen som varit har varit mysig. Mamma har varit här på besök. Hon kom hit i fredags och då mötte jag upp henne på Centralen, sen hem en snabbis till mig. Dels för att lämna av lite saker hon hade med åt mig och sen skulle jag hämta lite saker. Sen åkte vi hem till min moster och åt en sjukt god kycklingpaj. Sen gjorde vi oss klara för att gå till Globen och gå på The show of Christmas. Det var inte alls som jag hade tänkt mig men den var bra :) Det var inte så mycket julsånger utan mer hits som artisterna har haft.
Det var en hel del intressanta duetter, men den som var bäst måste vara Darin och Måns Zelmerlöw, lite otippat men sjukt bra!
I lördags jobbade jag, fullt ös medvetslös, nästan iaf. Det var saker att göra hela tiden men dagen gick fort. På kvällen tog vi det bara lugnt. Sen igår så åkte mamma och jag hem till  mig för att fixa lite saker och sen åkte vi in till stan och åt mat och gick på lite affärer och fixade. Sen följde jag med henne till tåget och sa hejdå. Önskar helgen kunde vara lite längre.
Idag har jag varit ledig, stod som reserv på Globen, men ingen har ringt. Men jag har iaf varit på stan i några timmar. Fixat klart julklapparna, vilket känns skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0