Katarina och jag

Katja och jag :)
Fick besök i mitt rum idag av Katja, så jag passade på att ta lite bilder med henne :)
Idag har barnen varit hemma från skolan pga snön!!!!! Bussarna kommer inte fram eller nått liknade, sånt man önskade skulle hända när man själv gick i skolan men som aldrig hände! Barnen har varit ute att bra tag och lekt även om det är sjuuuuukt kallt! Jag har också trotsat kylan och snön och varit ute ett tag med Katja och Emma, det var helt galet kallt alltså! Mina fötter var som isbitar, men det var ändå skönt att få lite frisk luft i sig!
Igår fick jag mitt finfina bankkort, så det känns bra.

Kommentarer
Postat av: mamma

två riktigt söta tjejer =), det riktigt lyser bus runt henne. Bara njut!

2010-02-11 @ 18:57:33
Postat av: Madeilene

fin din blogg blivit :D



sv: ja men eller hur, så kände jag med, lite därför jag pinade mig igenom den första delen av boken.



är de där dina släktingar eller är det en värdfamilj eler vad? :) går det bra där borta in the us? :D

2010-02-12 @ 18:30:55
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: annika

vilket mysigt kort! jag tycker katja liknar sin faster frida (så som jag minns henne-när frida var liten):)

ha det så bra! kramar från kusin annika

2010-02-12 @ 20:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0