18 februari 2010

Gårdagens fest gick väldigt smidigt måste jag säga, visst vissa stunder var det full fart och de sprang upp och ner för trappan men de hade kul och det är ju huvudsaken :) Alla hade sjukt kul i "Balloon room". Stefans lärare var förbi en sväng för han hade bjudit in henne, är inte det gulligt, och hon gav sig in i "Balloon room" också och lekte med alla killarna. Det tycket dem var jättekul.
Stefan, stolt 8-åring :)

Emma, nybliven tonåring :)


Balloon room :D


Tårta före


Tårta efter, cool va?!


Emmas present från mig


Stefans present från mig, den heter numera Cupcake :)

Idag har det varit en lugn dag, har legat i soffan och kollat på flera CSI avsnitt, så sjukt underbart för här visas det flera avsnitt efter varandra så man behöver inte vänta en vecka för ett nytt avsnitt, så klart med vissa serier är det så. Men jag tror det här är gamla avsnitt, men det gör inget för min del för jag har inte sett alla :)
Har även varit duktig och tvättat 2maskiner idag! Så nu har jag kläder igen :) lovely!
Nu på kvällen har alla varit till Walmart en sväng, kan lova att det är upplevelse att åka med 5barn! Jag hittade dock en CD-skiva (är någon förvånad? Skulle inte tro det haha) Men det blev "Daughtry - Leave this town", sitter och lyssnar på den nu och den är sjukt bra! Han är grym han! Bara så att ni vet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Va roligt att du hittade en skiva en gång =)

Tårtan såg RIKTIGT god ut, dessutom roligt dekorerad, men fantasi verkar ju inte saknas i den familjen!!!

2010-02-20 @ 12:48:36
Postat av: Jennifer

Jag kom hem hel och ren!! :D Dock lite kall och trött! haha

Ja, ovädret finns kvar minst sagt! det snöar och det snöar!!!!!!!!



Hahah du har blivit en riktigt nattuggla du! :O

haha du är så söt älskade du! <3

Miss you like crazy! <3

2010-02-20 @ 21:47:16
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0