Gerard Butler

Jag har fått en ny favoritskådespelare, nämligen Gerard Butler! Första filmen jag såg honom i var "ps I love you", en otroligt mysig film och jag fastnade för hans vänliga röst. Sen jag varit här har jag sett han i fler filmer och han växer mer och mer i mina ögon, han är en orolig skådespelare! Fick även reda på av Peter att det är han som spelar Phantomen i "Phantom of the opera". En film som jag länge tyckt varit helt underbar, men när vi kollade på den igår såg jag den på ett helt nytt sätt. Jag visste ju inte vem Gerard var förut och nu när man sett fler filmer med honom så bli man förundrad vilken otrolig röst han har. Den är helt underbar!
Här får ni ett smakprov från filmen när han sjunger, visst är han grym? 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: haha ja, men det låter bra! Varmt och det finns en strand! ;D



Vi får lov att träffas så snart du kommer hem igen! <3

2010-03-05 @ 07:31:41
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0