Shopping

Idag är det fredag och en härlig vårdag är det. Solen skiner från en blå himmel och snön är på väg att smälta, underbart! Man känner hur livet börjar komma tillbaka till en :)
Har precis varit ute på en liten shopping runda, Emma är på jakt efter en klänning till hennes skoldans. Vi var till Maurices, en kläd/väsk/skor/smyckes affär. Man fick en enorm sommarkänsla när man gick in där och det var verkligen helt underbart. Längtar till värme och sol, men den kommer snart. Emma hittade iaf en klänning, den var jättefin och gillade den mycket så det var bra. Även jag hittade lite saker, dock inga kläder även om det fanns mycket jag skulle kunna köpa, men måste försöka att låta bli, har ju inte så mycket plats i väskan. Men jag hittade ett par sjukt snygga skor! Jag ville ha de på engång jag såg dessa, och det var inte så farligt dyra heller och de är snyggare på än när man bara ser de. Så jag slog till. Sen gick jag runt lite mer och hittade en sjukt fin väska! Det fanns bara 1 kvar så även den fick följa med mig hem. Jag är riktigt nöjd med mina inköp :)
Fina va!? :)

Så här lagom stor och med detaljer, jag gillar den skarpt :)

Snart ska vi äta mat, det blir tacos, riktigt gott :) Sen blir det nog en lugn fredagskväll, kanske en film, det återstår att se. Imorgon ska jag med på Wrestling igen, denna gång är det District, det ska bli riktigt kul och då ska jag ha på mig min fina t-shirt som jag fick.
Nu har barnen spring break så det blir fullt ös hela veckan :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan du gå med "sånna" höga klackar??? men fin var dom!

Och en väska OXÅ =)

Synd att du bara får ha en väska på flyget eller hur?

2010-03-06 @ 09:52:16
Postat av: vivi

Hej H.

Skönt med sol från klarblå himmel, det är det här med :)

ska ut och prommenera och suga i mig solens vitaminer.

Glömde ju säga: Ja denim igen, fast nu inte bara jeans utan jeans all over.. klänning, sjorta, topp..

Saras lägenhet är ca 65 kvm om jag inte minns fel. Super härlig och jag lovar att visa bilder från nästa gång jag är där (om jag får för henne då)Hon har ju inga möbler nu så det är lite svårt att skapa sig en uppfattning om den..

Fina skor och väska. Höga klackar har jag nog aldrig sett dig i..

KRam kram

2010-03-06 @ 10:19:46
URL: http://bubbles.blogg.se/
Postat av: lisa

Skorna är verkligen hur snygga som helst!!! Känns nästan som det börjar bli vår här med... + grader i solen :)

2010-03-06 @ 12:54:34
Postat av: Helena

Hej

Va kul att du äntligen har hittat ett par skor och en väska som du vill ha! Jag tycker också att de är läckra

Kram från moster

2010-03-09 @ 21:44:05
URL: http://helenawanglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0