19 mars 2010

Min födelsedag igår var helt underbar. Vackert väder och underbar människor att dela den med :)
Här kommer bilderna som jag lovade. Ser ni vilket underbart väder vi hade!
Den vita är Jell-O tårtan och sen är det Choklad tårta
Min födelsedagstårta som Lee och jag var väg och köpte! MUMS!

Idag klev jag upp strax efter halv 7, för jag skulle vara barnvakt åt Henrik och Katarina. Peter och Lee skulle bort. Båda barnen sov när dem åkte, men Nikolai och Stefan skulle med skolbussen som gick 7.30. Men det gick faktiskt riktigt bra, Katja frågade dock efter mamma men hon var lugn.
Jag har även bakat idag, Henrik hjälpte mig. Jag har försökt mig på att göra en kladdkaka, det är lite svårt när man är van svenska mått, så jag har inte en aning om hur den kommer smaka. Men det luktade gott iallafalla. Men jag tror jag ska döpa denna till "Helenas chokladkaka". Tror inte det kommer vara som en kladdkaka, men det kan ju bli spännande, haha.
Här ligger dem och kollar på film

Vid halv 3 ungefär så åkte Lee och jag till Emmas skola för att hämta upp henne, sen åkte vi till frisören och alla klippte sig. Lee började, sen var det min tur och sist Emma, för hon kunde inte bestämma sig vad hon ville göra. Men hon gjorde nog den största förändringen! Det blev riktigt bra!
Jag klippte bara kortare, så nu är det precis vid axlarna och sen är det uppklippt, men det känns otroligt skönt :)
Emma före

Emma efter, hon fick även håret plattat bara för att få se hur det ser ut



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka födelsedagstårtor!!! Den chokladiga hade jag också velat smaka, förvånad va? Vädret var ju också på din sida den dagen, så det var lyckat. Tänk att kunna gå ut med bara T-shirt i mars, det svänger fort vädret!

Emma blev jättebra, ska bli spännande att få se din frisyr =)

2010-03-20 @ 08:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0