Dear John, The movie

Jag måste säga att jag är besviken! Det var en massa saker som inte stämde överens med boken. Sen hade de ju missat en hel del saker med, men så brukar det ju vara. Men vissa saker som var grunden i boken hade dem ändrat totalt! Så jag var inte imponerad alls av filmen. Den hade kunnat vara SÅÅÅÅÅ mycket bättre och det fanns mycket mer dem skulle kunna använda.
Jag tänker inte avslöja vad som är skillnaden mellan boken och filmen, om det nu finns någon som vill läsa boken ;) För boken är såååå mycket bättre än filmen! Har du sett filmen, LÄS BOKEN!! Har du läst boken, se inte filmen!!! Mitt tips!

Kommentarer
Postat av: vivi

du brode inte vänta, du borde ringa så fort du bara kan. :)

2010-05-31 @ 18:43:27
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0