It ends tonight...

Okej jag vet, jag är usel på att uppdatera! Men det händer saker för mig typ hela tiden, så jag sitter inte vid datorn lika mycket som jag gjorde förut. Eftersom jag har 2 jobb och pluggar på halvtid så finns det alltid nått som måste göras. Vissa kallar mig arbetsnarkoman, men det kan jag vara. Tycker om att vara sysselsatt och ha nått att göra hela tiden så jag klagar absolut inte!
Förra veckan låg jag sjuk hela veckan vilket var riktigt jobbigt! Jag var inomhus i en hel vecka, vadå klättra på väggarna!? Det enda positiva var att jag var hemma hos mamma och pappa, så man blev lite ompysslad iaf. Denna vecka har jag jobbat måndag - torsdag, idag är jag ledig och imorgon ska jag jobba igen. Tror inte att någon missat att vintern är tillbaka, jag som hade vår känslor. Jag gjorde dagen ansträngning och åkte och handlade och det var otroligt jobbigt att gå i 2dm snö! Det fanns en liiiiten upptrampad gång men det var inte kul. Nu försöker jag hitta orken att börja plugga igen. Jag har redan pluggat någon timme idag, men måste plugga mer.
Sitter och lyssnar på The All-American Rejects och tänker tillbaka på USA, åhh saknar! Dem är otroligt bra och älskar deras låtar!
Nej nu måste jag verkligen ta mig i kragen och plugga!
Va ska ni alla göra ihelgen? :)
Sophia och jag, min lilla sötnos! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul med uppdatering :D kan säga att jag legat hemma i 3 veckor :( världens hosta, vet hur det är med att klättra på väggarna! Har inte ringt dej än för ja har knappt kunnat prata utan att hosta sönder! men ja kommer ringa lovar... Btw, va långt hår du fått då :D

2011-02-11 @ 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0