Still loving it!

Önskar vissa dagar att dygnet hade mer än 24timmar! Jag har så mycket jag vill göra och vissa måsten som inte alltid är så roliga.
I helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar, av flera olika anledningar. Dels hade vi besök från Las Vegas i lördags, en släkting till mig som jag inte har träffat på flera år, så det var riktigt kul :) Fick även en inbjudan till Las Vegas i sommar. De behöver några hus/hundvakter, JAG VILL! Så någon som känner sig manad att följa med? Boendet är redan fixat ;) Det vore sjukt kul att åka dit igen, men har ju en del annat i sommar också, så vi får se. Men jag är sjukt taggad!
Snart ska jag ta bilen till optikern, skönt att åka bil för här snöar det..suck! Sen blir det att åka hem senare idag, hoppas på att tåget går i tid idag!
Har ni gjort något roligt i helgen då? :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Las Vegas you say!? ooh vääldigt lockande må jag säga!



Du kanske vet att jag har haft ont i handleden vääldigt länge? Jag var in till ortopeden för en månad sen ungefär, för en undersökning, men dom kunde inte säga så mycket, så dom skickade in mig till magnetröntgen! Så det är ingenting allvarligt eller så!! :)



Och sen måste jag bara säga att jag saknar dig så det gör ont!! Insåg när jag såg din kommentar att vi har typ tappat kontakten... Något som inte fick hända enligt mig!! Älskar dig! ♥

2011-02-22 @ 11:07:02
URL: http://jennifercarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0