3 månader...

Nu har jag kommit hem från stan, helt sjukt hur fort tiden går när man sitter på Brasco. Idag var vi dock bara där ca3timmar, vilket är ett kort besök för att vara oss. Vi har suttit upp emot 7timmar där i sträck! Men Brasco är bäst så är det bara. Åt världens godaste Cesarsallad och till efterrätt blev det kladdkaka så jag är fortfarande mätt :P haha.
Mikaela och jag på hennes 20 års fest <3
På vägen hem så började tankarna fara iväg. Kom på att det är 3månader sen min älskade farmor dog. Känns fortfarande overkligt att hon inte finns mer. Även fast vi haft begravning och man har på ett sätt fått sitt avslut så vissa dagar känns det fortfarande overkligt. Jag saknar henne! Vi hade en väldigt speciell kontakt och den kommer ingen kunna ta ifrån mig, men det gör inte saken lättare. Men när jag tänker tillbaka på allt vi upplevt tillsammans så är det ändå ett leende som kommer smygande, vi hade mycket kul och tokigheter för oss. En jul jagade hon runt mig och mina bröder i hela huset och skulle slå oss med en drömdeg som var stenhård, men oj vad vi skrattade och hade kul. Kommer även ihåg första gången jag fick ta bussen själv till henne, oj va man kände sig stor då! Hon har ju alltid funnits där ända sen jag föddes så det är klart det skulle vara konstigt om det inte skulle vara tomt. Hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Ikväll blir det en lugn kväll, ska plocka ihop lite här hemma, som jag inte hunnit i veckan. Har även fått min kursböcker idag så kanske kika lite och se vad det är man gett sig in på haha..spännande! Imorgon blir det som sagt jobb igen, men börjar inte fören kl14 så behöver inte upp så tidigt vilket är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0