Det snurrar lite..

Det är mycket nu! Eller iaf i mitt huvud. Tusen saker flyger runt och en lite panik kommer över mig. Mest för att jag tänker tillbaka på allt som hände för 1år sen och det är just det att det hände för 1år sen. Jag tyckte allt nyss hände och så är det 1ÅR sedan! Helt sjukt va fort tiden går. Jag blir nästan lite mörkrädd. Det var så mycket som hände förra året, men bara positiva saker, att det känns som jag gått tillbaka några steg. Även om jag inte har det så känns det så. Fråga mig inte varför, det bara är en känsla som jag har. Åldersnojan börjar också komma smygandes så smått, som varje år. Gah jag tycker verkligen inte om att fylla år, bara en påminnelse om hur gammal man är, fast man egentligen inte alls är det.
Jag vill bort, jag vill resa, känna nerverna innan man ska väg, åh nu!
Nu ska jag ta mig i kragen och fortsätta plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0