The lake

Nu har det gått några dagar sen jag uppdaterade, det har hänt en hel del så jag tror jag kommer dela upp det i flera inlägg istället för ett långt.
I torsdags kväll så åkte hela familjen ut till sjön för att jag skulle få se hur det ser ut där och gissa om det är vackert! Det är en "man-made" sjö så det gör det lite extra coolt. Det är helt otroligt att människor har gjort hela den sjön. Jag såg även en orm som simmade runt i vattnet, det var dock inte lika kul. Men som tur var så kom den inte upp på land, iallafall inte som jag såg.
Stefan, Henrik och Katja lekte på lekplatsen som fanns där medan Emma och Nikolai klättrade bland stenarna. Lee och jag slog vad om att om det var någon som skulle ramla i vattnet så skulle det vara Emma. En gång trodde jag att hon hade ramlat i för jag såg inte henne, men då var hon så långt ner så jag såg inte henne. Men som tur var så ramlade ingen i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0