Kirksville Tigers

Igår hade barnen en snow day, så alla var hemma, så det var fullrulle hela dagen :) Men det är kul.
På kvällen hade Niko wrestling practise och han frågade om jag och Emma ville följa med, så det gjorde vi :) Ett rum fullt med svettiga killar, är det inte underbart ;)
Jag fick även denna fina t-shirt av Dyan, hon jobbar på banken och det var hon som hjälpte oss att öppna ett bankkonto, som ett minne från denna tid sa hon :)
Nu är jag en äkta support!

Efter träningen så följde jag med Lee till Walmart, hon skulle handla och jag ville kolla på lite andra saker. Hon är snabb på att handla ska ni veta! Jag hittade iaf allt jag skulle ha så jag var nöjd :)
Köpte bl.a. denna klocka :)

Idag har det varit en slö dag, har legat i soffan och kollat på tv. Snön är fortfarande kvar och det är kallt, så idag är det en inne dag, men det har jag inget emot!

Kommentarer
Postat av: vivi

godmorgon där borta!!

får nog maila dig ikväll istället om detaljer.

härligt att du fick en supertertröja.

like it!

puss o kram

2010-02-24 @ 07:17:33
URL: http://bubbles.blogg.se/
Postat av: mamma

FIIIN T-shirt Vilken rolig gåva och minne

FIIIN klocka också

2010-02-25 @ 21:07:44
Postat av: Per-Erik

Hej du - kul att du är å hälsar på hos bror med familj!

2010-02-26 @ 14:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0