Det pirrar i magen

Idag har varit en helt underbar dag! De har varit liiite stressigt på jobbet, men ändå lagom stressigt! De är så sjukt kul när man har saker att göra hela tiden än att bara stå av tiden! Det känns som att man gör något för pengarna man tjänar och som jag skrev igår så dagen mycket fortare då :)
Idag har jag haft en dag när de pirrar otroligt mycket i magen, har börjat tänka på allt som ligger framför mig. Det är helt galet mycket! Om EN vecka så flyttar jag ut från min lägenhet, här har jag bott i typ 1,5år och de har verkligen varit mitt hem. Sen ska jag åka själv till USA och vara borta i ca6månader! Det känns helt galet. Jag åker ju till min kusin så jag känner ju någon, men ändå, jag ska ta mig in i landet själv, de är bara JAG som kan se till att jag kommer på rätt plan, jag har ingen att förlita mig på förutom mig själv! Alla gånger jag varit till USA så har pappa fixat allt sånt, men nu ska lilla jag fixa allt själv. Det kommer säkert gå bra, men de är lite läskigt att tänka på! Jag hör och ser plan typ varje kvart och så tänker jag att snart är de jag som sitter på ett av dessa plan, på väg mot mitt livs äventyr. Jag längtar, även om nervositeten börjar krypa fram.

Kommentarer
Postat av: vivi

härligt att du fått lite resfeber!

2009-11-26 @ 21:04:00
URL: http://bubbles.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Jaaa, verkligen!! Minnen för livet kommer det att bli!! :D

SEE YOU THERE!!!! :D <3

2009-11-26 @ 21:50:49
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0