Sängläge...

Som titeln säger så ligger vi i sängläge! haha...jag sover numera på soffan i vardagsrummet eftersom sängen försvann i lördags, så nu är sovrummet ett förvaringsrum, väldigt skönt måste jag säga för då är alla flyttlådor ur vägen och man kan röra sig fritt i lägenheten.
Så nu ligger Mikaela och jag här och kollar på tv, man blir dock väldigt seg av att bara ligga här och inte göra nått speciellt, men ändå väldigt skönt! Man behöver såna dagar ibland. Vi ska iaf snart väg och köpa pizza, mums så gott! Galet länge sen man åt de.
Mikaela har just fått för sig att hon vill bli Stockholms Lucia, men jag tror att de är försent..men hon kan få bli min lucia ;) <3
Va händer för er en måndag som denna?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Det känns som det iallafall. Det känns så meningslöst alltihopa. Du är bäst i alla lägen, I you so much honey! <3

2009-11-23 @ 14:09:04
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: vivi

hej Helena!

vad roligt du kan jag "följa med" dig till USA :)

kramkram

2009-11-23 @ 18:06:53
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0