Uppdatering

Ingen bra uppdatering här inte, jag har jobbat hela helgen vilket gör att man blir rätt trött i huvudet, speciellt när de är lönehelg och event i centrumet. Men de är sjukt kul att jobba när man har mycket att göra, tiden liksom flyger iväg och de är också kul att de händer lite saker i centrum :) borde hända lite oftare, eller då kanske man inte uppskattar de på samma sätt iofs.
Helgen har iaf varit bra :) igår efter jobbet var jag på middag till den bästa, de blev Tacos, så sjukt gott! De är ju ingen maträtt man står och tillagar till sig själv. Men de var en sjukt underbar kväll med massa skratt, som de brukar bli.
Idag blir de dock inte lika roligt, ska packa inför flytten på fredag. Måste gå igenom alla kläder och tänka ut vad de är jag behöver under mina 6veckor som jag bor hos min moster, de kommer INTE bli lätt kan jag lova! Jag vill ju ha med mig allt, men de går ju inte! Så idag måste jag verkligen sätta igång, för nu är de inte många dagar kvar i min lägenhet. Är iaf glad att de inte är sol ute idag, för då hade jag aldrig klarat av att vara inne hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du kommer att klara packningen gallant, trots att det är sjuukt tråkigt! haha Men på fredag seeesssss viii!!! :D:D:D hihi <3 Love you!

2009-11-30 @ 12:05:20
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: linda

ujujuj..

packa så lite som möjligt i kappsäcken. du kan ju alltid köpa nytt ;)

grattis till att prövotiden är slut.

2009-11-30 @ 18:47:59
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0