9 dagar

Igår kom jag hem från några underbara dagar hos den bästa Jennifer! Vi träffades i Västerås och där gick vi på stan och jag hittade en massa saker. Köpte en dagbok, som jag har letat efter till min resa, den var riktigt fin! Sen hittade jag ett par skor (helt onödigt egentligen, men det var ju så bra pris så jag kunde inte motstå) och sen hittade jag några presenter till barnen :) bilder kommer imorgon.
Sen har vi bara myst och haft några feelgood dagar, med mys filmer och massa gott!
My cowboy <3
Vi kollade även på Laguna Beach och jag bara kände att jag ville verkligen tillbaka dit! Jag ba: "ÅH där har jag handlat och där har jag gått!" TA MIG TILLBAKA!!!
Stranden i Laguna Beach! <3
Idag har jag klippt mig, ÄNTLIGEN! Det var verkligen behövligt om jag säger så! Det blev lite skillnad iaf, jag är jättenöjd!
Före Efter
Nu är det endast 9dagar kvar tills jag åker, tiden går på ett sätt väldigt fort, men ändå väldigt långsamt. Jag har väldigt mycket att fixa innan jag ska kunna åka, men jag vill ändå åka iväg nu! Imorgon ska jag till att börja packa på riktigt, det kommer bli väldigt intressant och väldigt svåra val!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det blev sketbra när du klippte dig!! :D

Och det är tur att jag är så snygg i min hatt! :'D

hahha xD



Love you! <3

2010-01-21 @ 21:35:15
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: lisa

va fin du blev i håret gumman :) och sjääälvklart hittade du ett par skor ;)

2010-01-31 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0