Avsked

Jag tycker verkligen inte om avsked, och nu har jag flera varje dag känns de som! Igår tog jag avsked av 3st av mina kollegor, de var verkligen riktigt jobbigt! Man står liksom där med tårarna i ögonen, men de känns inte som läge att börja gråta när de är en massa kunder i butiken. Men de är sorg i hjärtat, jag ska liksom lämna min lilla bebis (ja Vivi de är min bebis med) Jag har jobbat där sen vi öppnande 18april 2008, vi började dock med öppningen i början av april, så de är ett bra tag! Man kan liksom varje vrå av butiken och vet hur de fungerar. Jag gick runt igår och bara kollade på allt kändes de som, liksom få in varje liten del av butiken. Kommer verkligen sakna ALLA som jag har jobbet med under dessa år! Ni är så sjukt underbara, glöm aldrig de!
Idag har jag fullt upp. Har packat ner de mesta nu, så de är nästan klart, får packa ner resten i morgon efter jobbet. Snart ska jag åka in till stan och fixa lite mer inför resan. Sen ska jag träffa Vivi, vår gamla VM, och ha en liten afterwok och lite mer avsked! Usch!
Sen blir de jobb ihelgen, min sista helg som jag jobbar på ett tag och det blir mina sista 2dagar på Gina Tricot i Stinsen.
Nu ska jag göra mig ordning och åka in till stan :) Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0