Helgen

Denna helg har varit riktigt underbar!
I lördags var jag som sagt på Mosebacke på en spelning med Ål in, riktigt grym och minnen från midsommar kom tillbaka! Lovestoned var en av gästartisterna :) Kommer bli spännande att se hur de kommer gå för dem i melodifestivalen, jag håller alla tummar jag har att det kommer gå bra! Underbart sällskap hade jag också :)
Ett litet smakprov på Lovestoned!
I söndags så var jag först på stan och träffade Maja, vilket var jättemysigt! Det var galet länge sen vi träffades så vi hade mycket att ta igen :)
Sen var jag hem en snabbis och byte lite kläder, sen åkte jag till Gamla stan för att gå på Vapiano, sjukt mysigt ställe, för att ha en avskedsmiddag med jobbet :) Det var en riktigt mysig kväll med massa prat och skratt! Kommer verkligen sakna alla som jag jobbat med! Underbara tjejer alltså!
Idag ska jag också in till stan för att först träffa Mikaela, vilket ska bli underbart! Sen ska jag träffa Kim som jag inte har träffat på sjuuukt länge, det ska bli så sjukt kul! Så min dag är fullbokad, men bara med massa skoj :D
Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

I understand you completely!

But you are lucky, it's not summer yet! ;D

Long way to go!!

2010-01-14 @ 11:24:25
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0