Hemma

Här har varit dåligt med uppdatering. I fredags så åkte jag och min moster hem till mamma och pappa, har varit ledig i 5dagar så har varit här hemma och tagit de lugnt! Har även börjat packa lite, eller iaf gått igenom kläder som jag vill ha med och som jag kanske vill ha med. Det blir ju en del och jag måste rensa ut lite mer tror jag, men de får jag göra när jag kommer hem nästa gång. Det är galet svårt att verkligen tänka efter vad man behöver och vad man kan lämna hemma. Man vill ju ha med sig så mycket, men det får jag inte! Måste ju ha lite plats i väskan tills jag åker hem också :P haha

Ikväll åker jag tillbaka till Stockholm för att jobba mina sista dagar och träffa underbara människor! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa-aa det är väldigt konstigt, känns inte som samma gina längre :O. men men man kommer väl vänja sig vid den nya modellen snart ^^ Hon är ju lika snygg som pernille iaf !

ses imorn kanske :) call me tomarrow and inform me (=

kram

2010-01-08 @ 21:23:28
URL: http://hannamariajohansson.devote.se/
Postat av: magdalena

Jag jobbar kvar på wedins, men nu har vi ecco också. Blev delad i två butiker förra våren. Ja, jag har ju min fasta anställning, men jag ökar gärna på med timmar när jag kan! :)

2010-01-09 @ 00:12:17
Postat av: vivi

hellooo

snart klar på Gina och iväg i stora världen. det är inte illa pinkat förståss..

saknar er där borta i stinsen.

2010-01-09 @ 12:33:47
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0