Mosebacke

Ikväll ska jag till Mosebacke på en spelning. Hoppas på en trevlig kväll med bra band och underbara vänner :)
Nu har jag endast 5dagar kvar på Gina, känns väldigt konstigt. Jag har ju jobbat på Gina i 2år, vilket också känns väldigt konstigt, tiden har gått fort om man säger så. Kommer sakna alla jag har jobbat med, kommer bli väldigt tomt utan dem!
Nu är de BARA 21dagar kvar innan jag åker till USA, GAH! Det kryper sakta men säkert till den dagen, det är väldigt blandade känslor, det ska bli sjukt kul men samtidigt är det lite nervöst. Men det är helt klar ett äventyr som jag kommer bära med mig för resten av mitt liv!
Nej nu måste jag göra mig ordning! Hoppas att ni alla får en skön lördag kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0