Packning

Idag har jag haft en härlig dag! Mamma och jag har varit nere på stan och fixat lite saker som jag behöver inför resan, sånt man inte vill lägga pengar på men som är ett nödvändigt ont. Sen när vi kom hem så började vi med packningen. Den är nästan klar nu, men det var en del ångest. Jag har alldeles för mycket kläder att välja mellan och det är galet svårt att välja vad man ska ta med och inte. Jag lyckades iaf ta bort väldigt mycket av de jag kände förut att jag ville ha med, så det känns bra. Än så länge känns det som att jag har gjort bra val, men det återstår att se när jag väl har åkt. Jag har iaf turen att mamma och pappa kommer i slutet av april, så då tar dem med sig de allra sommrigaste kläderna och jag får lämpa över kläderna som känns lite vintriga. Det känns väldigt bra annars hade nog paniken varit liiite större.
Så här såg det bitvis ut när vi höll på att packa, bara liite kaos!


Kommentarer
Postat av: vivi

wiiiiiiiiii

2010-01-24 @ 21:55:42
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0