Snart bär det av

Snart så ska mamma, pappa och jag sätta oss i bilen och åka till min storebror i Stockholm där vi ska sova inatt för att ha lite (eller mycket) närmare till Arlanda imorgon bitti. Ska ju vara där ute senast kl7! Mitt plan lyfter kl10.20 så det kommer bli en del vänta, men pga alla kontrollen som nu görs så ska man vara ute på flygplatsen minst 3timmar innan man ska lyfta. Jag hoppas tiden kommer gå fort, inte kul att behöva vänta själv. Jo mamma och pappa ska med, men jag måste ju gå igenom alla kontroller själv så det kommer bli lite ensam tid där.
Men nu är de dags på riktigt, imorgon vid denna tid sitter jag på planet på väg mot ett underbart äventyr.
Idag har resfebern gjort sig påmind, det går i vågor, just nu känns det bra, men om 10min kan det vara en helt annan känsla.
Men man lever bara engång så man ska passa på att leva livet fullt ut, för det går aldrig i repris!
Nu ska jag packa ner de sista och kolla så jag verkligen ha fått med mig allt!
Ha en trevlig fredag kväll :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag får illustrera honom någon annan dag, då fler kanske vet vem han är, ifall han har blivit mer känd här vill säga!! Annars får jag inte göra det haha (a) :D

2010-01-29 @ 18:59:28
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: haha nej, eller hur! han är inte redo för det!! xD haha



åååh den första av dom där 3 bilderna! Finis! :')

2010-01-29 @ 20:49:26
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: mamma

tänker på dig HELA tiden just nu. Är tomt på rummet =( men detta är ditt livs första stora äventyr helt på egen hand!! Hoppas allt blir helt suveränt KRAAAM

2010-01-30 @ 14:19:40
Postat av: lisa

Uppdatering kära du!! :P du vet väl att du inte skulle fått åka annars. Men jag förstår om du har fullt upp :) Massa kramar, hoppas du har det bra!

2010-01-31 @ 23:47:29
Postat av: Johan

Ockso lagger du upp en bild po en 737a ..

http://www.flysas.com/upload/International/SKI/Media-center/Aircraft/High-res-images/A330-in-flight.jpg Varsogod, ett plan av den modellen flog du

2010-02-01 @ 04:06:23
URL: http://can0n.smugmug.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0