Backstreet Boys for life

Jag har efter konserten i Atlanta kommit in i en Backstreet Boys period, igen! Dem är så sjukt duktiga och jag blir lika imponerad varje gång det kommer ett nytt album att det är bättre än det förra. Nu längtar jag till september när dem ska in i studion igen och påbörja det långa arbetet med att skapa ett nytt album.
Jag såg för någon vecka sen en "Private Sessions" med killarna och tänkte att jag dela med mig av det, för det är rikigt kul att höra när dem berättar om deras liv och framgången dem faktiskt har haft. Lyssna och njut! :)

Kommentarer
Postat av: vivi

nej fysch. dem är inte bra.. men du får tycka det min lilla loppa!

Så himla kul att ha dig i butiken igen!

kramkram

2010-06-22 @ 20:49:36
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0