Backstreet Boys

Vart ska jag börja? Backstreet Boys was AWESOME!!! Jag kan inte beskriva med ord hur grym dem är!
Ska försöka ta det från början. Torsdagen började med att vi gjorde lite ärenden, vi var till Walmart en sista gång innan jag skulle åka. Jag köpte lite smink eftersom det är så otroligt mycket billigare än här hemma, köpte även en film och ett par skor. Lite sista minuten köp men värt det :P Vi var även ute och åt lunch innan vi åkte hem. Vi kom hem strax efter kl14 och då hoppade Kristi in i duschen, medan hon duschade så passade jag på att packa Jag fick ner allt och väskan vägde inte ens 23kg, gissa om jag var glad! När hon var klar så hoppade jag in i duschen. Sen var det bara att börja göra sig klar med kläder och smink och allt som skulle fixas innan det var dags att åka.
Vi kom iväg strax innan kl17 och stannade i Newnan för att äta mat. Sen begav vi oss mot Atlanta och arenan, vilket inte var alldeles lätt att hitta! Vi kom fram typ 20.30 och hämtade ut biljetterna. Kl21 började konserten, det var utomhus så det var riktigt mysigt. Vi hade riktigt tur med vädret, klarade oss från regn som tur var! Det började med att Brians son, Baylee kom ut på scen och sa: Do you want to see the Backstreet Boys? Alla skrek, Baylee säger: Just so you know, they are right here behind me! Give it up for Nick, AJ, Howie and hmm..Nick, AJ, Howie and of course the most important person, my dad Brian! Så sjukt söt! :)
Sen började konserten och det började med Everybody (Backstreet's back). Så sjukt bra! Så mycket energi, så mycket minnen som kommer när man hör låtarna. Dem kör ju alla gamla stora hits + nästan alla från nya albumet. Behöver jag säga att jag blev galen? Nej jag tror inte det :P
Efter konserten så begav vi oss till mitt hotell, vilket inte heller var så lätt att hitta. Vi kom fram dit strax före kl1 och då var det nästan bara att lägga sig och sova.
Arenan

Ryan och Kristi

Konserten börjar :D

Amazing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0