Girls night out!

Vi hade en helt galen kväll igår, med mycket prat, skratt och sånt som tjejer gör. Är galet trött idag, blev ju lite sent, men det var värt det.
Nick, en trubadur som spelade igår, som jag ville se för jag hade hört så mycket om honom var SJUKT duktig!! Ska se om jag hittar någon låt med honom senare så ni får höra. Jag önskade en låt som han spelade så då blev jag ännu gladare. Jag har lite bilder med har inte orkat lägga in de på datorn ännu så ni får vänta med de.
Sången jag önskade var Free Fallin :) Underbar låt.
Idag har jag bara tagit det lugnt, känner att det behövs :P haha. Imorgon är min sista dag är i Columbus. Vi drar till Atlanta för eftermiddagen någon gång för vi ska ut och äta gott och sen ska vi gå på Backstreet Boys konsert, längtar så jag vet inte vad jag ska göra! Det kommer bli så sjukt kul, så imorgon blir det också en liten Girls night out and I like it!
Sen sover jag på hotell eftersom jag flyger kl12 på fredag från Atlanta international airport. Snart är jag på svensk mark igen, känns helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0