Nostalgi

Har suttit och kollat igenom gamla blogg inlägg + kommentarer, allt känns så overkligt helt plötsligt. För 4 månader sen satt jag hemma och bara väntade på att få åka. Sen kom dagen när det var dags att sätta sig SJÄLV på planet och ge sig ut på ett galet stort äventyr. Alla säger att jag är så modig som åker själv och det kanske jag är, men jag tänkte aldrig på det sättet, för mig var det mer nu eller aldrig! Hade jag aldrig åkt hade jag ångrat mig galet mycket och jag hade aldrig träffat alla människor som jag nu har träffat. Jag har fått en till familj och massa nya underbara vänner. Jag trodde jag skulle få en bra resa, men jag trodde aldrig att den skulle bli så här bra. Jag lever verkligen min dröm! Även om denna resa snart är slut så kommer minnena alltid att finnas kvar, jag kommer alltid se tillbaka på denna resa med ett leende på läpparna.
Det är med blandade känslor som jag åker hem, men jag vet att det är rätt beslut, USA kommer finnas kvar och jag kommer komma hit flera gånger om jag själv får bestämma.
En sak som jag vill säga är att har du chansen att få uppleva nått nytt, våga ta chansen! Du kommer utvecklas så mycket. Jag tog min chans och det kommer jag aldrig att ångra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0