Hockey

Idag kollade vi på OS-finalen i hockey och hjälp vilken spännande match! Jag satt som på nålar i sista perioden, ni som inte såg den missade en grym match. Jag var dock tu delad på vilket lag jag skulle hålla på, så jag höll på båda lagen :P Men innerst inne så hade nog Canada lite försprång (Johan det är ditt fel!) Sista perioden var helt galen, och när USA gjorde mål med 24 sekunder kvar av matchen så visste jag inte vad jag skulle göra haha, som sagt jag satt på nålar.
Jag brukar inte kolla på hockey i vanliga fall, men denna match hade jag inte velat missa!
I kväll ska vi se på the closing ceremony, känns konstigt att är över nu. Har ju trots allt kollat en hel del på OS denna omgång, mer än vanligt!
Taget från http://www.expressen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0