Idag är...

Ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag! Har haft en helt underbar dag! Det har varit strålande sol, blå himlen och INGEN snö! Jag har faktiskt varit ute i t-shirt idag! Tror aldrig jag har varit med om det på min födelsedag tidigare! Lovely!
Vi åkte till Curt och Lori, som är Lee's syster. Det är nämligen Curts födelsedag idag också. Fast dem trodde inte på oss när vi sa att det var min också. Där fick vi hembakad pizza, sjukt gott! Åt en otroligt god taco pizza, ska försöka mig på det någon gång när jag kommer hem! Sen blev det chokladtårta eller Jell-O tårta, jag prövade Jell-O tårta, det var vanlig vit tårta med Jell-O i, den var otroligt god!
Nu är vi hemma igen, och ska snart äta tårta igen! Lee och jag var till Walmart och jag fick välja vilken tårta jag ville ha, väldigt svårt för det fanns  väldigt många att välja på, men jag hittade en. Så idag blir det mycket tårta, men det tycker vi om. Man fyller ju bara år 1 gång per år, fast det tycker jag är skönt, haha. När han i kassan på Walmart fick reda på att jag fyllde år så sjöng han för mig. Sen önskade han mig en bra födelsedag och en bra vistelse i USA.
Bilder får ni imorgon, så håll ut ;)

Kommentarer
Postat av: Madeilene

GRATTIS i efterskott (jag har ju inget minne you know 8-) hahaha)

2010-03-25 @ 13:57:39
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0