Torsdag

Ännu en torsdag är här, det är galet va fort tiden går alltså! Denna vecka har det varit springbreak, har inte gjort så mycket. Men imorgon bär det av till Kansas City och då ska vi sova på hotell eftersom Nikolai har wrestling där på lördagen, det är dags för regionals, så denna gång är det hela familjen som är med :)
Måste även säga att nu är ALL snö borta här! Äntligen, men dessvärre har det varit grått och regnat här. Igår kväll var det en thunderstorm här, så det bullrande till några gånger även någon blixt.
Igår kväll kollade vi på 300. Filmen var bra men väldigt blodig, men jag den är verkligen bra gjord och snyggt gjord! Den är verkligen sevärd, jag tycker inte om så blodiga filmer egentligen men jag tycker verkligen att man ska se den.
Måste även säga att 30 seconds to mars är ett riktigt grymt bra band! Sitter och lyssnar på en akustisk version av Kill me, riktigt bra! Måste dela med mig av den eftersom den är så grym!

Kommentarer
Postat av: Maja Falk

Han är så fruktansvärd snygg Jared!!

2010-03-13 @ 12:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0