Värme

Idag har det varit en helt underbart skön dag! När jag vaknade imorse så sken solen så underbart, då blir man på bra humör kan jag lova! Efter lunch så gick vi ut och det var helt underbart skönt! Så vi var ute från typ kl13-16. Det blåste dock lite vilket gjorde att det blev lite kyligare, men så fort det var vindstilla så var det riktigt varmt och skönt. Jag har suttit i en stol i solen och läst People magazine, hur skönt som helst :) Just nu är det ca17° varmt ute och då är klockan snart 17.
Det sägs att vi kommer ha ca 25-27° i mitten av denna vecka, det tackar jag inte nej till!

Kommentarer
Postat av: Madeilene

åh dela med dig av plusgraderna :O



sv: hehe okej :) ja asså jag kommer nog vara skitnervös tills jag börjar köra, då är de nog som att köra med anita.. glömmer bort att hon är där typ hahaha! Hoppas jag iaf annars blir det inte bra.. asså anita blir galen om jag kör 95 på 100 väg tex -.-' hon bah "du tappar fart madde" liksom jag håller hellre 95 och låter dem köra om mig då.. för det blir ändå inte världens kö på E4 bara för det liksom HAHAHA



aja bara att hålla tummarna :)

2010-03-30 @ 09:16:39
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: haha ja än så länge ligger jag gärna bakom en bil haha xD fast ja, kanske blir annat snart hehe!

ja jag kör hellre under än över jag med.. liksom de går att köra om som sagt och det är inte risk för att man är trafikfara för 5 km mindre hehe

2010-03-30 @ 19:51:26
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0