Vattenkrig

Idag har jag haft årets första vattenkrig, 31mars och man kan ha vattenkrig! Hur kul som helst! Vi hade varsin sprayflaska med vatten och sprang runt hela trädgården. Katja sprang runt och sa "I'm gonna get you!" så sjukt söt. När Emma kom hem så överraskade vi henne med att spruta lite vatten, lika så när Niko och Stefan kom hem. Sen har jag och Niko sprungit och haft vattenkrig. Istället för att springa ifrån varandra så sprang vi emot varandra, mycket roligare och blötare! Blev väldigt blöt som sagt och dessutom finns allt på film, Lee stod och filmade oss medan vi sprang runt..haha. Får se om jag kan lägga upp den, tror dock inte det är en vacker syn men rolig!
Just nu är det 26° ute, alltså riktigt varmt! Men jag klagar absolut inte! Önskar bara att jag hade ett par kortare shorts med mig, men ska se om vi kan åka till Walmart och köpa ett par, för det sägs att imorgon ska det bli ännu varmare och nu har jag ju en anledning att handla :P
Såna här flaskor använde vi :)

Kommentarer
Postat av: lisa

Lovely:) här regnar de för fullt

2010-04-01 @ 13:47:45
Postat av: Anonym

härligt när man släpper fram barnasinnet =)

2010-04-01 @ 20:40:55
Postat av: vivi

åh vad härligt med värme!!

visst är linnet fint :) HM's garden collection.

njut av värmen söta. här är det fortfarande ganska kallt.

kram

2010-04-01 @ 20:58:31
URL: http://bubbles.blogg.se/
Postat av: Sofia

Superfin blogg :)

allt bra med dig? :)

Ha en jättemysig påsk & en bra helg!

2010-04-01 @ 23:23:26
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0