Columbus, GA

Nu har jag varit några dagar här i Columbus och det känns bättre för varje dag som går. Har hunnit med en hel del dessa dagar. I lördags så var vi först och handlade mat, sen var vi vid poolen och solade och badade, riktigt skönt! Sen var vi en snabbis till ett köpcentrum för att kolla efter en bikini till Kristi, hittade dock ingen. På kvällen kom en kompis till Kristi hit och hon hade med sig sin brorson som är 20månader hit och vi grillade och pratade och hade trevligt.
På söndagen så var vi till en outlet och shoppade, jag hittade en sjukt snygg väska. Har aldrig sett en väska som den förut så jag var ju tvungen att ha den. Ni får se den när jag kommer hem, mycket roligare så ;) På kvällen kom en annan av hennes kompisar hit och snackade lite och kollade på tv.
På måndagen så jobbade Kristi första dagen på Macy's, så jag var hemma här och bara tog det lugnt på förmiddagen och sen kom hon hem för att äta lunch och efter det följde jag med henne tillbaka till köpcentrumet där hon jobbar och gick i lite affärer. Jag hittade lite saker som fick följa med hem, dock inget jag egentligen behöver men som jag vill ha. Jag gjorde ändå ett bra jobb för det fanns mycket mer som jag skulle kunna köpa men som jag lät hänga kvar för jag vet att jag inte har så mycket plats kvar i resväskan. På kvällen blev det rätt mycket chill.
Igår var vi till Kristis home town för att lunch med hennes farföräldrar på ett lite mysigt café. Riktigt mysiga var dem. Vi var även hem till dem och satt och pratade en hel del med hennes farmor. Efter det så mötte vi upp Kristis mamma och hennes syster Ryan och åkte för att äta ostron, jag åt inget! Jag kan prova nya saker men där går min gräns.  När vi kom hem igen så blev det lite tjejkväll. Kristi delar lägenhet med Ryan så vi satt uppe rätt sent och snackade om livet. Ryan hade en del frågor om Sverige som jag försökte svara så gott jag kunde, det var riktigt trevligt.
Det är väldigt många som vill träffa mig och se hur svenskar är, för det är inte så vanligt med svenskar här så det är rätt exotiskt för dem. Sen vill alla höra mig prata för att höra min accent, vilket känns lite konstigt.
Nu sitter jag ute på  balkongen i shorts och linne, det är 25°C ute och solen skiner. Kristi är på jobbet, så jag får se vad jag ska hitta på. Kanske blir poolen en sväng för att bättre på brännan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0