Memorial Day

Idag är det då Memorial Day, jag har inte märkt så mycket av det. Men jag lovar att många människor gör det.
Igår var vi hem till Kristis morbror på lite mat och mycket prat. Stora delar av Kristis släkt på hennes mammas sida var där, så det var fullt hus och gissa om det är en galen familj. Men väldigt rolig. Jag fick frågan av en: "Är du verkligen från Sverige?" Tyckte det var lite roligt att man frågar en sån fråga.
Efter vi hade varit där i x antal timmar så mötte vi upp med Calah, Caleb och David för att snacka och umgås. En mycket trevlig kväll :)
Just nu så är Kristi på jobbet och jag tar det bara lugnt. Jag är trött idag så jag hoppas på att vi kommer ha en lugn kväll, men vi får se. Man vet aldrig vad som kan hända här, det är ett som är säkert.

Kommentarer
Postat av: vivi

vi ses snart då loppan! :)

2010-06-01 @ 20:03:33
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0