Six Flags

Igår var jag och Kristi på Six Flags i Atlanta. Så sjuuuukt kul! Det var länge sen jag åkte så mycket som jag gjorde igår, och den ena saken kändes läskigare än den andra. Men efteråt kändes det bara WOW! I want to do it again! Det var en som heter Superman och då ligger man ner!!! Jag var riktigt rädd i början, för man sätter sig ner och sen innan det är dags att åka så sjunker golvet ner och själv blir man upphissad så man ser marken. Sen åker man iväg och helt plötsligt kommer värsta loopen! Helt galet, men den var sjukt rolig!
Goliath är den högsta bergodalbanan på Six Flags och gissa om det är högt! Jag fick lite panik första gången vi åkte upp, för man insåg hur högt upp det verkligen var. Man kunde se ända till Down Town Atlanta och sen veta att man ska ner lika långt, galet! Sen hade man ju inte så mycket skydd som man skulle vilja ha, man fick ju tankar som att: "Om denna släpper är jag död!" Men jag överlevde och den var otroligt rolig. Även om jag skrek rätt mycket, men det hör ju till lite också.
Det var inte alls mycket folk, tror vi stod i kö i max 30min som längst så det kändes bra. Vi hade väldigt varmt, skulle gissa på 32-33°C så man kände sig rätt äcklig efter en hel dag. Men hellre sol och varmt än regn kom vi fram till. Det var verkligen en lyckad och sjukt rolig dag! I want to go back, one day I will!
Superman (bild från google)


Goliath (bilder från google)

Min bilder som jag tog får ni vänta på, har inte orkat lägga in de på datorn ännu, men det kommer, I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0