Vardags lyx

Igår var följde jag med Kristi till köpcentrumet och shoppade lite. Jag lyxade till det lite extra och fick en liten rosa påse med mig hem. Den påsen var från...
Hittade även lite andra saker, men det får ni vänta med att se ;)
Hade en riktigt trevlig kväll. Först var Kristi och jag ut och åt på Cheddar's, sjukt god mat och billigt! Sen drog vi ner down town för att se vad som hände där. När vi kom så var det hur mycket motorcyklar som helst, helt galet! Vi fattade inte ens vad dem gjorde där, men det är en annan sak. Vi gick sen till ett ställe som kallas Scruffies och lyssnade på live bandet som spelade där, sjukt duktiga! Efter det så åkte vi hem till Caleb i några timmar och satt och snackade om allt mellan himmel och jord. En riktigt lyckad kväll med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir spännande att få se vad du hittade att shoppa en av dina sista veckor i USA. ROLIGT att ni hade en trevlig kväll när ni var ute, Kristi är ju en jättegullig tjej, du får inte glömma att bjuda över henne/dom till Sverige!!!

Kram från oss

2010-05-30 @ 10:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0