28 December

Nu har de varit dåligt med uppdatering här känner jag. Men de har varit galet mycket den senaste tiden!
Jag har jobbat rätt mycket nu, de har varit intensiva dagar, men de är galet kul då! Jobbade även julafton i år, kändes lite konstigt och ändå kändes de inte som julafton. Åkte hem till mina föräldrar efter de och kom hem runt kl17 (ja jag missade Kalle i år, men har överlevt!)
Jag var hemma i ca23 timmar innan de var dags att åka tillbaka till Stockholm. Vår rea började ju den 26e så då var de dags att jobba! De var inte alls lika galet som förra året, även om de var mycket, men man var ändå lite besviken. Vi hade hoppats att de skulle bli som förra året, för de var GALET! Man kan inte beskriva de om man inte var där, de var verkligen en upplevelse!
Idag är jag ledig, känns väldigt skönt! Skönast var att få sova i morse! Har gjort absolut ingenting idag och de är lyx!
Nu börjar de sakta men säkert börja sig avfärd för min del, ca1månad kvar. Börjar fundera på vad jag ska ha med mig, de är väldigt svårt kan jag lova! Jag ska få ner väldigt mycket i EN väska. Jag ska hem till mamma och pappa på fredag, så ska börja packa lite för att se hur bra de går. De känns som att de kommer behövas.

Kommentarer
Postat av: madde

sv: nja faktiskt inte :O hahaha jag vågar inte köpa för mkt nu heller (a) men rea på gina innebär ju annars massor med kläder hahaha!



inte visste jag att du ahde blogg :O haha..

2009-12-29 @ 12:53:35
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: madde

sv: haha ja men beror kanske lite på vilken storlek man hade innan.. jag som medium har stor chans att bli large och över det till och med haha då äre kört med gina.. iaf över large haha! Fy va hemskt xD men tunikor och så kommer ja köpa till sommaren tror jag :) Får se hehe!



ja det var ju bra, men angående usa nu då.. vart ska du bo? hur ska du bo? hur länge blir du borta?

2009-12-30 @ 11:13:58
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: madde

sv: oj, några sådanna strl har ajg inte sett i hudik iaf haha!



men okej, nice! trodde du skulle vara borta minst ett år eller något sådant haha! Du hinner hem lagom innan bebis kommer ut då hahha xD

2009-12-31 @ 14:21:15
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0