Flytt

Nu är flytten klar! I fredags så packade mamma och jag, sen runt halv 3 så kom min storebror Samuel med en flyttbil så då var de bara att börja bära ner allt! De var sjukt jobbigt, de är skönt att bo högst upp, men inte när man ska flytta in eller ut! Men sista natten i lägenheten är gjord för alltid, nu är den väldigt tom! Igår städade mamma, min moster Barbro och jag ut lägenheten. Men nu är de skönt att de är över.
Imorgon ska alla papper skrivas på, så imorgon är lägenheten inte våran längre, känns väldigt konstigt!
Nu är jag hos mamma och pappa i Fagersta, ska väl packa upp lite idag eftersom allt är här typ.
Nu är de bara ca 8veckor kvar tills jag åker, tiden går fort! Så pappa och jag ska sätta oss och kolla på lite saker senare idag, planera lite :)
Va ska ni göra en söndag som denna? :)

Jag glömde tidigare att säga ett stort TACK till Samuel, Barbro, mamma och pappa för all hjälp med flytten! Hade inte gått lika bra utan er! Så Tack!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Det närmar sig med stormsteg !!

Hur känns det att lämna lägenheten?

Kram

2009-12-06 @ 22:13:27
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0