Vaccinerad

Jaa nu är jag äntligen vaccinerad! Skönt att man gjort de så man slipper tänka på att man måste göra de. De finns en anledning till att jag gör de och de är ju för att jag ska åka till USA, det sägs att de ska komma en våg av svininfluensan när jag är där och då känns de dumt att riskera något, när man blir erbjuden det gratis här hemma.
Idag har jag även hjälpt min moster att posta nästan 1000kuvert med en inbjudan..de var sjukt tungt kan jag lova!!


Nu är de inte långt kvar till jul..de är galet va fort tiden går! Jag fattar inte att 2009 snart är slut, vart har detta år tagit vägen?!

Kommentarer
Postat av: vivi

jag vet, året har gått ruskigt fort. känns som det nyss var sommar och jag hade orangea shorts..

snart e det julafton.

2009-12-17 @ 18:05:43
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0