Columbia för shopping

I fredags morse så åkte Lee, Emma och jag till Columbia för att åka till köpcentrumet där och shoppa. Vi åkte hemifrån vid klockan 9, för först skulle vi överraska Lee's mamma Barb på hennes jobb och äta lunch med henne. Jag tror hon blev rätt överraskad när vi helt plötsligt står där. Vi gick på en Mexikansk restaurang och åt en god lunch och det var riktigt trevligt :) När vi hade lämnat av Barb på jobbet igen så bar det ut till The Mall. Vi körde all in och jag tror vi var in i de flesta affärer och kollade. Var ett bra tag sedan som jag gick i så många affärer på en och samma gång och faktiskt tyckte det var kul att kolla på kläder igen. Vi hittade en hel del väldigt bra rabatter. Som på JCPenny så var det om man köpte ett plagg till fullt pris så fick man köpa ett annat plagg för 88cent. Jag hittade 2st linnen där som jag verkligen tycker om. Jag tror att det enda jag köpte till full pris var en hood tröja som det står Mizzou Tigers på. Sen var det erbjudanden och rabatter på resten av kläderna :) Jag är riktigt nöjd med mina inköp. Även Lee och Emma hittade lite saker. Det som var positivt var att jag gjorde inte av med så mycket pengar som jag trodde att jag skulle göra. Det är alltid ett plus. Vi kom till köpcentrumet runt kl12 och lämnade det strax innan kl17, så det var verkligen en hel dag. Men det var en riktigt rolig tjejdag.
På kvällen var Lee, Nikolai och jag väg en sväng för Nikolai ville se om han hittade nått för sina födelsedagspengar, han köpte 2st armband som var riktigt snygga. På vägen hem så får Lee och jag värsta skrattattacken som aldrig vill ta slut, båda var så trötta så vi skrattade åt typ allt och eftersom ingen kunde sluta så blev det värre. Kan lova att båda fick ont i magen för vi skrattade så mycket.
Linnena från JCPenny

Hood tröja och mjukis byxor som är 3/4 ben på

Kjol från Old Navy

Spetslinne från New York Company



Kommentarer
Postat av: mamma

fina kläder!! Vad ROLIGT med en riktig tjej-dag,det är aldrig fel =)

2010-04-19 @ 19:53:11
Postat av: vivi

shoppashoppashoppa <3

fina grejer gumman, spetslinnet med höga jeans och en kavaj! yeeee!!

storkram

2010-04-20 @ 19:44:54
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0