KCI

Nu sitter jag på Kansas City International Airport. Har precis checkat in och gått igenom säkerhetskontrollen, vilket gick väldigt smidigt och smärtfritt. Så nu sitter jag vid gaten och väntar på att klockan ska gå :P Men som tur var så fanns det trådlöst internet som är gratis, vilket jag gillar skarpt!
Sa hej då till barnen igår kväll för imorse när jag klev upp, 05.20 ringde klockan, så låg alla och sov så sött. Peter och jag gick ner och åt frukost vid kl6 och sen var det bara att gå upp och hämta min packning, som på nått konstigt sätt har ökat från en väska när jag åkte till att bli två. Fattar inte alls hur det kunde hända, haha. Sa hej då till Lee, men vi påminde oss själva att vi kommer ju ses i sommar och jag tror det gjorde det hela lite lättare. Peter följde med mig ner till bilen, jag åkte nämligen hotellets minibuss hit. Sa hej då till Peter innan det var dags att gå på och det sista han säger är: Flytta till Helsingborg! Den som lever får se.
kl9.35 så lyfter planet mot Seattle där jag ska möta upp mina föräldrar som kom dit igår kväll. Sen ska vi åka till down town Seattle och se lite, ska bl.a. gå på det första Starbucks som ligger där. Sen går bilen mot Vancouver och Johan som vi inte har sett på 8 långa månader. Så det ska bli kul att få träffa han igen :)
Så denna dag är det väldigt blandade känslor, jag är glad för att jag ska få träffa mina föräldrar och min bror, men samtidigt ledsen för att jag inte ska vara kvar hos Peter och Lee. Men som sagt vi kommer ju att ses i juli med all säkerhet.
Bilder kommer så håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0