Tankar om framtiden

Jag har under de senaste dagarna fått frågan om vad jag ska göra när jag kommer hem till Sverige och vart jag ska bo. Frågan vart jag ska bo har tagits upp många gånger här också, för varje hus som Peter och Lee har kollat på har dem alltid erbjudit mig ett rum.
Men denna fråga har fått mig att fundera mycket på framtiden. Det jag känner mig säkrast på är att jag vill tillbaka till Stockholm. Jag saknar staden och mina vänner som har jag där. Stockholm är hemma för mig. Det lutar mest åt att jag kommer försöka söka ett jobb där, men vart det vet jag inte. Jag har mitt drömyrke, jag tror de flesta har ett yrke som lockar lite mer än allt annat, och det är mot det jag kommer försöka jobba åt. För jag vet att drömmar går i uppfyllelse, jag har upplevt att många av mina barndomsdrömmar har slagit in. Jag lever ut en av drömmarna just nu, så jag har inga tvivel.
Framtiden är framtiden, jag vet att allt kommer lösa sig. Just nu ska jag leva i nuet med bara en liten tanke på framtiden.

Kommentarer
Postat av: mamma

Helt rätt att leva och NJUTA av det du gör och där du är NU!! Det är väl spännande sen att få se vad framtiden bjuder och som sagt det mesta brukar lösa sig och oftast bli bra också =)

KRAM

2010-04-22 @ 18:48:34
Postat av: vivi

har jag inte sagt till dig att du ska gifta dig och stanna kvar ?? :)

Lev i nuet och ta sakerna som de kommer sedan.. Hur länge har du kvar?

kram

2010-04-24 @ 10:39:43
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0