Gott nytt år!

Detta året lider mot sitt slut. Helt galet hur fort det gått.
När jag tänker tillbaka på detta år har det hänt SJUKT mycket. Även om man inte ser allt då man är mitt uppe i det, men när man så här sista dagen på året sitter och tänker på allt som hänt är det otroligt.
Jag har slutat ett jobb, varit i USA och Canada, kommit hem, börjat ett annat jobb, varit på intervju för ett till jobb, fått det jobbet, sagt upp mig från ett jobb och börjat på ännu ett nytt jobb.
Nu blev det mycket olika jobb. Men sen jag kom hem har det varit lite så. Jag håller på att skriva på en lite årskrönika för att se vad det var som hände under året. Då kommer det bli lite klarare med alla jobb :P
När jag tänker tillbaka på detta året är det ett leende som sprider sig över mina läppar. Det har varit ett sjukt bra år. Ett år som jag alltid kommer tänka tillbaka på och må bra av. Även om det varit några motgångar och jag förlorat min älskade farmor, så har det ändå varit ett bra år. Det har hänt så mycket som jag är tacksam över. Jag har fått en till familj, jag har träffat otroligt mycket nya människor och många som fortfarande finns kvar i mitt liv. Jag har fått nya utmaningar. Jag har klarat saker jag aldrig trodde jag skulle klara. Men framför allt har jag hittat mig själv, jag vet vad jag vill med mitt liv och jag vet vad jag vill satsa på.
Jag hoppas och tror att 2011 blir ett minst lika bra år som 2010 har varit.
Hoppas ni alla får ett bra nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0