120210

Idag är det fredag och barnen är ledig, det är "President's day", så här är det fullt hus! Det är fascinerande hur mycket energi barn kan ha, jag önskar att dem kunde dela med sig lite till mig med! Fick ett samtal från banken igår för vi hade glömt fylla i nått, så Lee, Henrik, Katja och jag åkte dit så vi kunde fixa till det för det var tvunget att vara min handstil. Allt jag behövde skriva var: "Visit family" men nu är det gjort och dem är nöjda :) Sen har det väl inte hänt så mycket mer, men det är skönt. Jag njuter av varje minut jag är här, för jag är ju trots allt i USA! :) Imorgon blir det fullt hus med tjejer, Emma ska ha födelsedagsfest med sleepover. Spännande! Nu ska jag ner till barnen igen och se vad dem busar med! Hoppas ni har det bra där hemma :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas kortet kommer att fungera nu då, du får väl försöka testa snart =) Hoppas det blir fullt ös i huset nu på Emmas fest, blir det för lungt får väl du gå in och speeda upp det lite!! KRAM

2010-02-13 @ 10:15:44
Postat av: Helena

Har du gjort några snöänglar än? Har du hittat några kompisar än? Förstår att du njuter även om det inte är kul med snö och kyla. Det hade du haft om du varit hemma i stan också. Dessutom är mycket av snön beigefärgad och ligger som råsocker på trottoarerna. Det är inte kul när man ska gå. Två steg fram och ett tillbaka.

Kram/Barbro

2010-02-13 @ 11:25:57
URL: http://helenawanglov.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: aha okej, skönt att ändå "känna" dem du är hos hehe. förstår att det känns konstigt men njut av varje minut ;)



ja det går bara bra :) ungen livar om i magen lite då och då för att påminna mig om att allt står rätt till och jag mår bra så det är bara att försöka njuta av tillvaron så mkt som möjligt hehe

2010-02-13 @ 12:44:45
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Kim

jag är enormt avis på dig.

Du befinner dig i staterna, vilket jag mer än gärna skulle göra :p...

Men härligt att du trivs, babe.

2010-02-13 @ 18:17:30
URL: http://betterthanyoou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0