Bilder

Det har kommit förfråga om mer bilder så här kommer det ett inlägg med bilder :)
Peter bygger en backe för pulka åkning

En snöig bakgård
Katja har kul med stövlar
Henrik, Emma och Nikolai
Katja, charmtrollet
Ett nytt sätt att kola på tv, Stefan och Nikolai
Pojkarna blåser bubblor av jordgubbsmjölk
Henrik
Stefan
Katja tycker om att vara på axlarna
Stefan är stolt, han har gjort detta alldeles själv
Bjuder på en bild på mig själv också.
Det blev några bilder iaf :) Bloggen var på bra humör och ville ladda upp, brukar ta väldigt lång tid annars men det gick bra idag.
Imorgon fyller Emma och Stefan år, så imorgon ska Stefan ha kalas här hemma. Håller på att förberedas för ett ballongrum, alltså ett helt rum fyllt med ballonger. Jag ska ta kort så nu får se. Igår var jag och Lee till Walmart dels för inhandling av mat + presenter till födelsedagsbarnen. Jag ska ta kort på det också, men det får vänta tills dem fått de :) Jag köpte även en film till mig själv, "My sister's keeper" Har hört mycket om den och jag har boken med, men den har jag inte hunnit läsa än och nu är den hemma i Sverige så det får vänta.
Snön har börjat smälta bort, men kollade man på vädret skulle det komma mer imorgon -.- det tycker jag inte om! Våren får mer än gärna komma nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

TACK för dessa härliga kort! Du är omgiven av härliga människor.Vi längtar också efter våren, men nu kommer det MYCKET mer under denna helg =(

Ska man smälla alla ballongerna så blir det ett ljudligt kalas!! Ideer fattas inte =)

2010-02-18 @ 07:44:12
Postat av: vivi

katja har lika stora och fina ögon som dig, bästa helena.

:)

jag har en lugn hemmafredag.

skönt.

kram

2010-02-19 @ 20:15:23
URL: http://bubbles.blogg.se/
Postat av: Helena

Katja skulle kunna vara din dotter. Hon är jättelik dig när du var i den ålderna

Barbro

2010-02-23 @ 20:08:00
URL: http://helenawanglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0