Kladdkaka

När jag kom hem från jobbet slängde jag ihop en kladdkaka, som jag nu sitter och njuter av :) Riktigt god blev den. Denna vecka kommer jag jobba och jobba och jobba lite till, så för min del får det gärna regna lite (a) Jag blir fortfarande lite trött i huvudet när jag står i kassan, vi har ju bytt kassasystem så det är MYCKET att tänka på innan man känner sig riktigt säker på sin sak. Men det går bättre och bättre för varje gång man står så snart sitter det nog, hoppas på det iallafall.
Nu ska jag se om jag får tag på M och så blir det en tidig kväll, jobbar heldag imorgon.
Måste också säga att Stockholm är så otroligt vackert just nu, det är svårt att slå Stockholm på sommaren. Sitta vid vattnet vid Slussen och bara njuta av livet, lovely!
Juste en kväll när jag var ute och gick så var det 2st luftballonger som höll på att fyllas och skulle lyfta, riktigt coolt att komma så nära :)

Kommentarer
Postat av: vivi

ses imorgon min loppa. :)

ta hand om ditt lilla huvud <3

2010-06-30 @ 22:16:44
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0