2 månader

Nu har jag varit här i 2månader, det känns helt galet! Känns som att det bara har gått några veckor. Tiden har verkligen gått sjukt fort.
Våren börjar komma mer och mer här vilket är helt underbart, temperaturen stiger och solen värmer så skönt. Igår eftermiddag så tog Emma och jag en promenad down town för jag ville ta lite kort. Det är en väldigt liten stad men den har sin charm :)
Peter och Lee åkte iväg en sväng på kvällen för att hyra film, dem letade efter "The blind side". Den fanns inte på Hastings så dem åkte vidare till Movie Gallery och när dem kom in där så såg dem att butiken skulle stänga och att alla filmer var till salu, så dem blev kvar där ett tag och kom hem med en hel hög av filmer! Det var 3st äldre filmer för 20dollar och 3st nyare filmare för 25dollar. Emma fick ett presentkort därifrån när hon fyllde år, så efter att vi hade ätit så åkte Lee, Emma och jag dit. Det var riktigt farligt kan jag lova! Hittade en del filmer men lyckades sätta tillbaka 4st så jag var stolt. Men jag köpte 6st filmer, 3st äldre och 3st nyare. Hittade bl.a. This is it, som på Walmart kostar runt 20dollar, men här fick jag 3st för 25dollar. Så några dollar fattigare men 6 filmer rikare så åkte vi hem igen och konstaterade att vi inte vill gå in dit igen för då kommer vi göra av med mer pengar.
Idag vet jag inte vad som händer, det är rätt grått väder ute just nu så det lockar inte så mycket att gå ut. Men vi har ju en massa nya filmer att se så det kanske blir en filmdag, det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Madeilene

hahah tänkte precis säga två månader? :O ahah shit va fort det går.. när kommer du hem? efter att jag kläckt ur mig en liten skitunge? :D haha



sv: ja men shit :O jag förstår det.. därför jag kör så vansinnigt sakta och extra noggrann vid korsningar också. är så rädd att smälla i en bil så det är inte klokt. hur ska det bli sen när jag åker omkring med en unge i bilen? haha..



men så han smet från olyckan? jävla idiot.. fick ni tag på han sen? ja det behövs inte mkt kraft för att det ska låta mkt och för att det ska skaka kraftigt... hualigen! äckligt egentligen eller hur?!



ja jag hoppas verkligen att jag gör det.. min körlärare säger att jag kommer klara det galant och ändå har jag flera lektioner kvar (som jag kanske inte behöver ta hehe) så jag hoppas verkligen det :)

2010-03-28 @ 09:35:43
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: nej andreas har ju flyttat nu så han bor inne i edsbyn vid konsum hehe.



jaha :) skönt att ha ombokningsbar biljett hehe... jag ska ha den 7e men ja, jag räknar med att gå över så hehe..



ja jag förstår det, men man ska ju försöka köra så fort som möjligt så man inte blir rädd, samma om man ramlar av häst hehe..



ja jag hoppas jag klarar det :)

2010-03-28 @ 19:40:17
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0